niedziela, 23 października 2016

Drzwi i podłogi w Zamku w Malborku


 W końcu się zebrałam i wrzucam zdjęcia drzwi o podłóg z Zamku w Malborku. To i tak nie wszystkie podłogi uwiecznione przeze mnie.  Jestem pod wrażeniem techniki jaką już wtedy wykorzystywano. Wiecie , ze Krzyżacy zastosowali już wtedy ogrzewanie podłogowe? Tak, tak, te metalowe koła na pierwszym pierwszym zdjęciu podłogi to system ogrzewania podłogowego.

















Myślę, że wrócę tam jeszcze i więcej uwagi poświęcę podłogą i drzwiom , bo nie wszystkie uwieczniłam.

5 komentarzy:

  1. Są fascynujące , mój małżonek też je ostatnim razem fotografował .

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówiłaś Onyks, bo są fantastyczne. Ludzie którzy z nami zwiedzanli patrzyli do góry i przed siebie, mało kto patrzył pod nogi. Piękne podłogi są w pałacu w Łańcucie, parkiety. A jakie wzory. ...... Muszę tam się wybrać i zrobić zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety podłogi są współczesne. Pytałam przewodnika

    OdpowiedzUsuń
  4. Od lat planuję wycieczkę do Malborka i ciągle nic z tego nie wychodzi. A jak widać koniecznie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze, że ja nie uważam tego za coś fajnego, ale to możliwe ze względu na mój młody wiek haha! W zamku w Malborku byłam, bo mam niedaleko do Malborka :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń