poniedziałek, 19 marca 2018

Batoniki owsiane sniadaniowe

Wczoraj zrobiłam po raz pierwszy batoniki owsiane które jadłam w zeszłym tygodniu u koleżanki . Przepis zmodyfikowałam 😁

Składniki :
puszka mleka kokosowego
250  g płatków owsianych - nie błyskawicznych
75 g wiórków kokosowych
100 g suszonej żurawiny
125 g mieszanki nasion - słonecznik , dynia , sezam - co kto lubi 😀
125 g niesolonych fistaszków - nie miałam użyłam migdały


Suche składniki wymieszać w misce - można użyć różnych proporcji , ważne by cała gramatura się zgadzała , wlać podgrzane mleko i wymieszać dokładnie . Blaszkę wyłożyć papierem i przełożyć masę . Nie ugniatać bo będą twarde , piec w temperaturze 130 stopni  z termoobiegiem do godziny . Moje były 50 minut. Wyjąc z piekarnika i po 15 minutach pokroić .na batoniki .

Wczoraj po upieczeniu zabrałam do znajomych , szybko znikały 😀





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz