niedziela, 18 marca 2018

Dużo się dzieje wiec mam dużo do nadrobienia

Bardzo intensywny czas .
Pracuje , biegam , ćwiczę , staram się gotować zdrowo i tak tez jeść. Miedzy praca a tymi zajęciami szukam gniazdka dla nad w nowym miejscu i martwię się o przeniesienie w firmie.
Może po kolei. Do końca czerwca w planie chcemy przeprowadzić się do Wielkopolski , Pozen i okolice, bardziej okolice. Obejrzeliśmy już kilka mieszkań , dwa sprzątnięto nam sprzed nosa . W czwartek jedziemy doprecyzowac szczegóły i dogadać się z panią odnośnie mieszkania które pani chce sprzedać . 3 pokoje z czego salon ma 22metry , osobna kuchnia w zabudowie. Jak wszystko pójdzie po naszej myśli to do końca czerwca przeprowadzimy się . Jest trochę schodów odnośnie mojego przeniesienia , regionalna nie zdziałała nic a teraz jest na zwolnieniu ale nawiązałam kontakt z działem HR i tu już widzę pewne działania , pozostaje czekać .... I to czekanie jest najgorsze 😩

Młodzież moja skończyła 18lat!!!! Była impreza dla znajomych i mała uroczystość w domu w gronie najbliższych .

Świetnie się bawiliśmy świętując 🎉😁🎂



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz