wtorek, 30 października 2018

Mnóstwo mam do nadrobienia ....

Uuuuu.... Bardzo dawno mnie nie było tutaj. Aż mi wstyd  i brak słów. Dużo mam do nadrobienia. Wszystkiego nie opisze wstecz ale postaram się na bieżąco robić wpisy i przy okazji wyjaśni się pare kwestii.
Powiem dziś tylko ze przeprowadzka się udała, mieszka nam się fantastycznie i po małych wybojach zawodowych jutro kończę swą  5 letnia karierę w R. Dziś byłam zdać klucze i opróżnić szafkę. Bez emocji , bez żalu czy smutku. Nowy etap życia przede mna , wierze ze lepsze czeka na mnie. Cóż ze znów korporacja , jeszcze wielsza niż R ale nowe, inne. Jutro o 13.00 jadę podpisać umowę a od 2 listopada zaczynam szkolenie , a ok.14.00  idę do sklepu do R ponieważ kierowniczka powiedziała ze chcieli się ze mna pożegnać.



3 komentarze:

  1. Onyks , dziękuje bardzo 😘 miło Cię widzieć 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za powodzenie. Będzie inaczej a to juz samo jest lepsze. :*

    OdpowiedzUsuń