wtorek, 6 listopada 2018

Smaki jesienne i zimowe

Lista potraw na które nabrałam ochotę zaczyna się wydłużać: karkowkaa w sosie pomidorowym słodko- kwaśnym , gulasz, gulasz z kurczaka z morelami suszonymi, zupa cebulowa , grochówka , gulaszowa  i dziś jeszcze do tej listy dołączyła musaka. Mmmmmm..... o ciastach i deserach nie wspomnę, wczoraj robiłam galaretkę 😋, mam ochotę równie na ciasto z sokiem z pomarańczy , „tort Mysza”, marchwiowe, keks z marchwi i buraka z orzechami ..... jeszcze długo by wymieniać. Aż się boje jakie smaki się we mnie rozbudza w nowej pracy gdy codziennie patrzę na świeże warzywa i owoce 😀

Najbliższy weekend mamy gości, poszalejem kulinarnie 👏  oczywiście w granicach rozsądku bo kto to później będzie jadł , ale od wczoraj planuje co ugotuje i upieke. Idzie jesień  i zima na całego jak mi się takie smaki załączają 🤩

2 komentarze: