poniedziałek, 12 listopada 2018

Stulecie odzyskania niepodległości

11 listopada 2018 - bardzo ważna data w historii naszego kraju, ale i całej Europy. 100 rocznica odzyskania niepodległości przez Polskę. Dużo uroczystości i rożnego rodzaju wydarzeń było w całym kraju. Wzięłam udział w Biegu Odzyskania Niepodległości w Poznaniu z historyczna liczba uczestników-22500 osób.  O 11.00 wszyscy wspólnie zaśpiewaliście hymn a wystartowalismy o 11.11. Tak duża liczbę biegaczy trzeba było odpowiednia zorganizować. Starty odbywały się odstępach kilkuminutowych , co spowodowało ze pierwsza grupa, najszybsza skończyła bieg to ostatnia dopiero startowala. Po przekroczeniu mety trzeba było bardzo daleko przejść by odebrać medal oraz zestaw woda+rogal. W moim odczuciu za dużo było biegaczy , mi brakowało komfortu biegu, zbyt tłoczno przez cała trasę. Tak duża liczba uczestników spowodowała ze cały dystans 10 km biegło się w tłoku, ludzie się nie rozciągnęli. Atmosfera była bardzo fajna i organizacja uważam ze dobra pomimo tak dużej liczby biegaczy.














 Od soboty wieczora jest ii nas kuzynka z synem z Krakowa , bo chcieli na rogale przyjechać. Po biegu poszliśmy na obiad a później spacerowaliśmy po startm mieście , pojechaliśmy na Maltę i oczywiście pozarlismy rogale. Pyszne te rogale , zapomniałam już jakie one dobre 😋 Do domu wróciliśmy ok.18.00 zmęczeni 😉 
Bardzo fajny to był dzień , pełen atrakcji i wrażeń.  Podczas biegu poprawiłam swój na czas na 10km z czego jestem bardzo zadowolona choć na to wcale nie liczyłam 🔥  Dobrze ze dziś jeszcze wolne będzie czas ma odpoczynek.

1 komentarz:

  1. Where did I buy a $300 chip? - Dr.MCD
    You probably heard w88 of 경상남도 출장마사지 Chip Ganesh 춘천 출장샵 at the beginning of this The chip of this chip is the Mega7000, 순천 출장마사지 which is an amazing chip that 서귀포 출장마사지 looks

    OdpowiedzUsuń