poniedziałek, 30 stycznia 2017

I po urlopie

Kuchnię wymalowalam, a jakże!  Nie pierwszy raz to robiłam.  I gdy tak pędzlem wymachiwałam to przypomniało mi się jak kilka lat temu w urlop też malowałam i napisałam o tym na dziennikach a Stefa mi napisała, że urlopu nie spędza się w domu, należy wyjechać i odpocząć, bo ona zawsze tak robi a już w ogóle skandalem jest wykonywanie prac remontowych w urlop. Phi! Też mi coś!  Wielką radość i satysfakcję dają mi takie prace domowe.    Czasami podczas takich wyczynów lepiej odpoczne niż jakbym gdzieś wyjechała.  Ma szczęście mój urlop, moje wolne i mogę z nim robić co chcę  😃

 Weekend spędziliśmy w domu.  Na spokojnie,  sami.

Niestety w samochód musimy włożyć trochę pieniędzy 😕 Nie pasuje mi to w ogóle ale co zrobić. Auto nie poczeka,  na kółek nie odwiesze jeździć trzeba. A jak trzeba jeździć to i naprawiać trzeba.


2 komentarze:

  1. Witaj w klubie ! Też sama robię remonty , zwykle w weekendy , choć ostatnio synowie mnie konsekwentnie odstawiają od tego zajęcia .

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle radości i dzieci nie pozwalają :( Onyks zawsze mogę przyjechać i Ci pomóc ;)

    OdpowiedzUsuń