sobota, 4 maja 2019

Zmiany 馃榾

Od tego siedzenia w domu zaczyna mnie nosi膰. Po malowaniu drzwi przyszed艂 czas na pomalowanie mebli w kuchni. Tak, tak.... malowa艂am szafki kuchenne. Mog艂oby si臋 wydawa膰 ze to szalony pomys艂 ale jaki praktyczny, za niewielkie pieni膮dze zmieniam wystr贸j mieszkania.

Tak wygl膮da艂a kuchnia zabim chwyci艂am za wa艂ek i p臋dzel






G贸rne szafki pomalowa艂am na ten sam kolor co drzwi wcze艣niej a dolne , poniewa偶 nie chcieli艣my ca艂ej bia艂ej kuchni na grafit. I tak to wyglada po sko艅czonej pracy 





I niestety jest to czego si臋 spodziewa艂am , nie podobaj膮 mi si臋 teraz kafelki na 艣cianie 馃槺  Oczywi艣cie i je mo偶na przemalowa膰 no i oczywi艣cie ja to zrobi臋 馃 Ale musz臋 poczeka膰 ma wyp艂at臋 ju偶 sp艂ukana jestem. Z pomalowanymi p艂ytkami to dopiero b臋dzie efekt WOW! Musz臋 przyzna膰, ze to malowania podzia艂a艂o na mnie terapeutycznie, mia艂am czas by si臋 wyciszy膰, pomy艣le膰, intensywnie si臋 zastanowi膰 i doj艣膰 do r贸偶nych wniosk贸w i oczywi艣cie r贸wnie偶 si臋 wyciszy膰 i pomy艣le膰 o innych sprawach. Odzyska艂am wiar臋 w siebie  kt贸ra lekko utraci艂am, wiem zn贸w ze MOG臉 i POTRAFI臉 ! Niby nic a jak wiele mo偶e znaczy膰. 馃ぉ


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz